Журнал Арбайтен!
Нове видання про працевлаштування молоді
Розпочинає свою діяльність нове видання «Арбайтен!» – журнал про кар’єру та працевлаштування для молоді.
По-перше, мовою фактів про журнал:
Назва | Арбайтен! |
Формат | Безкоштовний рекламно-інформаційний журнал |
Тематика | Працевлаштування молоді |
Мова | Українська |
Аудиторія | Молодь, студенти, випускники, що шукають роботу та інформацію з працевлаштування |
Наповнення | Матеріали про працевлаштування, початок та розвиток кар’єри Вакансії, анонси важливих подій Розважальні матеріали у підтримку основної теми |
Носій | Папір та електронна версія у PDF |
Поліграфія | А5 альбомний повнокольоровий глянець, 32 сторінки |
Періодичність | Два рази на місяць |
Тираж | 12,5 тисяч екземплярів |
Коротко про конкурентні переваги «Арбайтен!»:
Аудиторія
- Молодь, що шукає роботу або вже працює та піклується про власну кар’єру
Форма та зміст
- Привабливий формат – повнокольоровий глянець А5
- Якісне наповнення – власні матеріали, інтерв’ю, опитування
Точний таргетинг
- 15 найкращих вищих навчальних закладів Києва
- Обрані факультети
- Популярні серед молоді розважальні заклади
- Можливість корегування мережі
Рекламні можливості
- Різноманітні форми реклами
Журнал «Арбайтен!» – новий інструмент на ринку праці.
Чітко націлене на аудиторію молодих спеціалістів видання дозволяє ефективно вирішувати сучасні завдання роботодавців з інформування про вакансії, програми стажувань та підготовки кадрів, мотивування кандидатів до залучення їх у компанію, формування бренда роботодавця.
При розробці формату журналу ми врахували інтереси як аудиторії, так і роботодавців.
Видання є зручним та інтересним для цільової аудиторії, а також є інструментом роботодавця, що надає йому механізми та можливості вирішення повсякденних задач.
Що отримує аудиторія:
- Привабливий формат – альбомний А5. Його зручно носити та читати.
- Якісне наповнення, що спонукатиме слідкувати за новими номерами.
- Джерело інформації про роботодавців та їх вакансії.
Можливості та інструменти, які отримує роботодавець:
- Якість каналу комунікації. На відміну від багатьох інших видань, у «Арбайтен!» об’єми рекламних площ навмисно обмежені, що дозволяє вашій об’яві не загубитися серед безлічі інших, та забезпечити якісний контакт з аудиторією.
- Ефективна модель розповсюдження з можливістю перерозподілу об’ємів розповсюдження по напрямках для охвату аудиторії потрібного профілю.
- Широкі рекламні можливості від розміщення звичайних повідомлень про вакансії до об’ємних інформаційних матеріалів.
«Арбайтен!» – єдиний інструмент формування бренду роботодавця для молоді на ринку кар’єрної преси.
Компанії з ціллю формування бренду можуть використовувати, зокрема, такі можливості:
- Інформаційні повідомлення компанії
- Інтерв’ю з керівниками, менеджерами по роботі з персоналом
- Присутність представників компанії, як експертів
Із запитаннями та пропозиціями звертайтесь за телефоном