Журнал Арбайтен!

Нове видання про працевлаштування молоді

Розпочинає свою діяльність нове видання «Арбайтен!» – журнал про кар’єру та працевлаштування для молоді.

По-перше, мовою фактів про журнал:

Назва Арбайтен!
Формат Безкоштовний рекламно-інформаційний журнал
Тематика Працевлаштування молоді
Мова Українська
Аудиторія Молодь, студенти, випускники, що шукають роботу та інформацію з працевлаштування
Наповнення Матеріали про працевлаштування, початок та розвиток кар’єри
Вакансії, анонси важливих подій
Розважальні матеріали у підтримку основної теми
Носій Папір та електронна версія у PDF
Поліграфія А5 альбомний повнокольоровий глянець, 32 сторінки
Періодичність Два рази на місяць
Тираж 12,5 тисяч екземплярів

Коротко про конкурентні переваги «Арбайтен!»:

Аудиторія

  • Молодь, що шукає роботу або вже працює та піклується про власну кар’єру

Форма та зміст

  • Привабливий формат – повнокольоровий глянець А5
  • Якісне наповнення – власні матеріали, інтерв’ю, опитування

Точний таргетинг

  • 15 найкращих вищих навчальних закладів Києва
  • Обрані факультети
  • Популярні серед молоді розважальні заклади
  • Можливість корегування мережі

Рекламні можливості

  • Різноманітні форми реклами

Журнал «Арбайтен!» – новий інструмент на ринку праці.
Чітко націлене на аудиторію молодих спеціалістів видання дозволяє ефективно вирішувати сучасні завдання роботодавців з інформування про вакансії, програми стажувань та підготовки кадрів, мотивування кандидатів до залучення їх у компанію, формування бренда роботодавця.

При розробці формату журналу ми врахували інтереси як аудиторії, так і роботодавців.
Видання є зручним та інтересним для цільової аудиторії, а також є інструментом роботодавця, що надає йому механізми та можливості вирішення повсякденних задач.

Що отримує аудиторія:

  • Привабливий формат – альбомний А5. Його зручно носити та читати.
  • Якісне наповнення, що спонукатиме слідкувати за новими номерами.
  • Джерело інформації про роботодавців та їх вакансії.

Можливості та інструменти, які отримує роботодавець:

  • Якість каналу комунікації. На відміну від багатьох інших видань, у «Арбайтен!» об’єми рекламних площ навмисно обмежені, що дозволяє вашій об’яві не загубитися серед безлічі інших, та забезпечити якісний контакт з аудиторією.
  • Ефективна модель розповсюдження з можливістю перерозподілу об’ємів розповсюдження по напрямках для охвату аудиторії потрібного профілю.
  • Широкі рекламні можливості від розміщення звичайних повідомлень про вакансії до об’ємних інформаційних матеріалів.
!

«Арбайтен!» – єдиний інструмент формування бренду роботодавця для молоді на ринку кар’єрної преси.

Компанії з ціллю формування бренду можуть використовувати, зокрема, такі можливості:

  • Інформаційні повідомлення компанії
  • Інтерв’ю з керівниками, менеджерами по роботі з персоналом
  • Присутність представників компанії, як експертів

Із запитаннями та пропозиціями звертайтесь за телефоном +380 44 232 72 20 та e-mail letters@arbeiten.com.ua